Pijnklachten

Behandelingen in Den Bosch

Bij ons in de praktijk behandelen wij diverse klachten. Heb je last van een van onderstaande klachten? Neem dan contact met ons op voor een afspraak in Den Bosch.

Rugklachten

Lage rugklachten kunnen zomaar acuut ontstaan, dit noemt men ook wel lumbago of spit. Je wilde een pen oprapen van de grond en voelde het erin schieten. Hierna kon je niet meer op of neer. Lees meer over onze behandeling bij rugpijn.

Nekklachten

Nekklachten ontstaan vaak sporadisch. De pijn kan plotseling opkomen met een duidelijk aanwijsbare oorzaak zoals een aanrijding, maar in de meeste gevolg is de oorzaak minder duidelijk. Lees meer over onze behandeling bij nekpijn.

Schouderklachten

Schouderklachten kunnen zich uiten in de vorm van een verminderde bewegelijkheid van spieren en gewrichten, als een klikkend geluid of een scherpe/zeurende pijn rondom het gewricht. Lees meer over onze behandeling bij schouderklachten.

Arm – en elleboogklachten

Arm- en elleboogklachten kunnen erg lastig zijn, meestal merk je dan pas hoe veel je met je arm doet. In de meeste gevallen is één arm aangedaan, maar het kan ook zo zijn dat twee armen tegelijk zijn aangedaan. Zie onze behandeling voor de arm en elleboog.

Spierklachten

Vaak zijn er verschillende factoren verantwoordelijk voor het ontstaan van de klachten. Als iemand een verhoogde spierspanning heeft, is de kans op klachten en scheuren vele malen hoger dan normaal. Lees meer over onze behandeling bij spierproblemen.

Artrose

Artrose is de slijtage van gewrichten. De meest voorkomende vormen van artrose zijn knie- en heupartrose. Bij artrose neemt het kraakbeen tussen de twee gewrichtshelften af. Lees meer over onze behandeling bij artrose.

Hoofdpijn

Er zijn meerdere vormen van hoofdpijn, zo hebben we de zogenoemde primaire en secundaire vormen van hoofdpijn. In ongeveer 78% van de gevallen van hoofdpijn gaat het over spanningshoofdpijn. Zie onze behandeling bij hoofdpijn.

Overige klachten

De fysiotherapeut kan middels de anamnese en het onderzoek de onderliggende oorzaak van je klachten vinden en deze samen met je oplossen. Lees meer over onze behandelingen op maat.